Til kunder i ki
Hotline – direkte til mig
Flere af mine kunder indimellem har brug for “bare lige” at spørge mig om noget.
Noget de gerne vil have sparring/vejledning/inspiration til.
Noget der egentligt ikke tager så lang tid.
I hvert fald ikke så lang tid at det “tager” en hel session.
Det kan være en problemstilling, der lige dukker op i hverdagen…
Det kan være noget, der med fordel lige kan vendes med en anden, fordi det kører i ring …
Det kan egentligt være alt muligt.
Jeg byder ind med min tilgang…som tager afsæt i flere ting, flere redskaber!
Hotlinen er din mulighed for at kunne få sparring/vejledning/inspiration – rimeligt hurtigt.
Det er din mulighed for ikke at skulle vente til du har “samlet sammen” til en hel session.
Hotline til mig er ikke en erstatning for hele sessioner.
Det er et tilbud om at få hjælp i enkeltstående situationer.
Jeg har ikke et fastsat tidsrum, som du kan bruge – jeg er sikker på, at vi finder en rimelig måde at administrere dit abonnement på (og ellers taler vi om det, hvis dit behov er “større”, end du lige havde tænkt).
Du får bedst fat i mig via sms – og så skriver jeg tilbage til dig, måske det viser sig vi lige skal tale i telefon, måske det er fint nok med en sms fra mig til dig.
Jeg svarer dig, så hurtigt jeg kan – indenfor min arbejdstid.